joi, 13 mai 2010

Roz sau negru?

Hm, daca nu iti place niciuna din culorile astea, nu existi. Adica, ori esti domnisorica trasa la indigo care te imbraci in roz, parul tau e "cuplat" cu placa iar hainele tale sunt de la roz la cyclamen in nuante si forme diferite, ai o poseta/ geanta "agatata" de antebrat, blugi stramti nu conteaza ca iti fuge porcul printre picioare, si sa nu uitam pantofiorii cu tocuri de 10 tzenti (aka centimetri) chiar daca ti se face rau de la inaltime si de fapt nu ai exersat destul mersul pe tocuri in fata oglinzii (de fapt nu aveai timp ca erai inca cu suzeta in gura), tu te urci pe ele si insisti in mersul de felina (beata as completa eu), cum spuneam, fie esti in roz, fie esti de partea intunecata, de partea neagra, adica Emo, care by the way, cum a aparut, asa a si disparut, sau mi se pare mie? Dragi Emo, ati intrat cu totii in "luna neagra"? Hm despre ei nu o sa scriu pentru ca si asa sunt pe marginea prapastiei, nu are rost sa mai invart si eu "cutitul in rana". 
Nu va dau sfaturi si nu mi-e ciuda pe voi, am trecut de varsta la care nu stii cum sa faci sa iesi in evidenta. Dar ganditi-va la un lucru, daca vreti sa iesiti in evidenta, de ce sunteti trasi la indigo? Fiti spontani si traiti-va viata ca inca nu stiti ce e aia problema in viata. Fiti fericiti, traiti fiecare etapa a vietii asa cum vine ea fara sa grabiti alte etape, fara sa copiati mai ales pe altii. Creati-va stilul vostru ca sa iesiti in evidenta, nu intrati in anonimatul rozului sau al negrului.

2 comentarii: