marți, 27 aprilie 2010

1,2,3,4,5,6,7

Nu invat acum sa numar, nicio grija. E doar un sir de coincidente dak e sa ne luam dupa nnumerologie. 2010, 23. 04. Daca e sa reducem anul la 1, ziua de 23, adik 2 si 3 si luna a 4-a. A cincea zi din saptamana pentru ca se intampla vineri, daca numeri cate litere are vineri sunt 6, iar saptamana din an a fost saptamana 16, adica 1+6 = 7. Acesta a fost un exercitiu pentru a tine mai usor minte ziua cand mai multi ne-am semnat "sentinta", adica mai pe intelesul tuturor, preavizul. Suntem o suma de cifre si evenimente ce de fapt se succed si au legaturi nebanuite? Aceste revelatii numerologice provin de la cumnata mea, nu pot sa-mi insusesc descoperirea, dar i-am promis ca o sa dezbat subiectul. Si uite ca imi fac datoria si postez. Imi place sa cred ca totusi avem liberul arbitru in viata si ca deciziile pe care le luam sunt suma gandirii noastre de la acel moment, dar ma mai "sageata" cate un gand si ma gandesc ca poate fiecare pas al nostru e de fapt dinainte calculat si fiecare ajunge la un final care nu ii este cunoscut in timpul vietii, dar pe parcurs ni se mai da cate un "hint" ca totusi nu ne apartin deciziile, sau nu in totalitate. Si atunci, sa numar sau sa zic bogda proste ca am scapat si sa ma gandesc ca atunci cand o usa se inchide, macar o alta fereastra se deschide?
Eu astept fereastra.

2 comentarii:

  1. ha ha ha,...asteptam articolul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. cam multe coincidente. Ma bucur ca ai postat-o ca era pacat sa nu scrii de aceasta insiruire de numere.

    RăspundețiȘtergere