miercuri, 19 mai 2010

Beti apa si veti gandi mai limpede

Din categoria "Ce au mai descoperit cercetatorii britanici", se pare ca daca un tanar inaintea unui examen consuma un pahar cu apa, ii ajuta la cresterea eficientei creierului. Mda, ma gandesc: daca el tanarul viitoare generatie a tarii nu are nimic in tartacuta, poate sa bea apa cu galeata ca tot degeaba. Imi cer scuze celor 10% (nu cred ca sunt mai multi cei care mai pun pret pe invatatura, o carte sau scoala), dar dragii mei, eu nu pot decat sa imi fac pensie privata ca daca ma bazez pe voi sa imi platiti pensia, viitorul meu nu suna bine deloc. Iar cei 10% care mai au un dram de simt de raspundere, care mai cred ca in tara asta se schimba ceva doar invatand si apoi muncind cinstit, nu ma pot eu baza ca voi veti putea sa "duceti" in spate toti pensionarii de la vremea voastra.
Paharul cu apa il dedic si mai marilor nostri care ne "conduc" tara, sau asa pretind, ca de fapt nu ne mai conduce nimeni demult, ne fura doar si ne duc la sapa de cauciuc (da, din aceea care daca sapi cu ea, vine inapoi :)), poate, poate s-a destepta careva si va vedea mai limpede care e pulsul natiunii.
Si acum ca sa citez pe cineva, s-a dus zicala "Sa traiti bine" si a fost inlocuita cu "Bine ca traim".

Va salut cu respecte de tanara fara speranta ca tara asta imi va aduce ceva bun in viata.

Pentru cei interesati in ceea ce au mai descoperit cercetatorii britanici, poftim site:

http://www.gandul.info/magazin/un-pahar-cu-apa-inainte-de-examene-creste-eficienta-creierului-6128647

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu